Gyvename laikais, kuomet reklama yra būtina kiekvienam verslui. Nebent turite rinkos monopolį ir konkurentai Jums neegzistuoja. Kitu atveju dėl klientų dėmesio tenka kovoti tiek skaitmeninėje erdvėje, tiek ir kituose kanaluose. Skaitmeninės rinkodaros agentūros Read specialistai sutiko pasidalinti 7 priežastimis kodėl paprastai įmonės samdo rinkodaros agentūras.
- Specifinis projektas
Nesvarbu ar tai yra atskira kampanija, ar iniciatyva, įmonės gali neturėti tinkamų resursų savo tikslams įgyvendinti. Tai yra vienkartinis užsakymas (pvz. internetinės svetainės kūrimas), gali būti užsakomas tik po kurio laiko.
- Sunku rasti gerų rinkodaros specialistų.
Gerų talentų rasti yra sunku, todėl įmonės neretai kreipiasi į agentūras. Būtent čia iš vienų rankų galima gauti įvairių paslaugų paketą – nuo SEO optimizacijos iki skaitmeninės reklamos leidimo ar internetinių svetainių kūrimo. Dauguma rinkodaros specialistų renkasi dirbti agentūrose dėl platesnio įmonių krepšelio.
- Samdyti skaitmeninės rinkodaros agentūrą yra pigiau
Rinkodaros specialist samdymas reiškia, kad turite mokėti už juos priedus, apmokamas atostogas, nedarbingumo dienas ir kitą. Todėl daug brangiau turėti savo darbuotojus nei samdyti agentūrą. Vis dėlto kiekvienas atvejis skirtingas ir jeigu esate tikrai didelė įmonė galbūt turėti savo marketingo skyrių Jums yra būtinybė.
- Požiūris iš šalies
Ketvirta priežastis yra naujas požiūris į problemą. Agentūra pirmiausia sprendžia kliento problemą. Neretai atsitinka taip, kad nepavykus išspręsti problemos įmonėms nebegali pasižiūrėti į visą tai iš šono. Tam į pagalba ateina rinkodaros agentūros, kurios gali pasiūlyti naują požiūri ir galbūt konkretų sprendimą. Čia svarbu pabrėžti, kad agentūros parduoda ne tik savo hard skills siekiant sukurti reklamos kampaniją, bet ir kūrybiškumą.
- Noras atliepti socialines nuotaikas
Šiandien yra labai jautri ekologijos, žmogaus teisių bei kitos temos su kuriomis įmonės nebūtinai spėja. Tam, kad įmonė išliktų aktuali šiais laikais yra samdomos rinkodaros įmonės, kurios ne tik skelbs daugiau socialiai jautraus turinio, bet galbūt ir pasiūlys vieną kitą kampaniją. Čia taip pat svarbu paminėti krizės komunikaciją, kuri yra vykdoma įmonei atsiradus po visuomenės padidinamuoju stiklu.
- Išteklių trūkumas
Darbuotojams ne visada užtenka laiko ir žinių, kad patys galėtų vykdyti komunikaciją ar pirkti reklamą. Todėl įmonėms reikia įžvalgų ir papildomų rankų, kurios galėtų palaikyti dialogą su įmonės klientais.
- Neturi pakankamai vidaus ekespertų
Kai kurios įmonės pačios bando daryti komunikaciją, rašyti straipsnius, leisti reklamą, tačiau rezultatai ne visada būna tokie, kokių tikimasi. Būtent dėl šios priežasties įmonės renkasi samdyti rinkodaros agentūras, kurios nuima didelę naštą nuo pečių.
Taigi tai yra 7 priežastys kodėl įmonės samdo reklamos agentūras. Jei turite papildomų klausimų ar matote, kad reikia specialistų pagalbos parašykite mums adresu hello@readppc.lt.