Klimato kaitai kasmet darant vis didesnę įtaką žmonių gyvenimams didelės dalies įmonių prioritetu tampa taršos mažinimas bei tvarumas. Viena iš tokių yra ir UAB „Skuodo šiluma“, kuri įvairiais veiksmais stengiasi prisidėti prie gražesnės ateities. Naujausias jų sprendimas – popierinių sąskaitų atsisakymas, kuris įvyks jau artimiausiu metu.
Dalį sąskaitų apmokėjimo pranešimų UAB „Skuodo šiluma“ jau anksčiau siųsdavo elektroniniu paštu bei SMS žinute, o jas klientai galėdavo apmokėti internetu – įmonės savitarnos svetainėje. Deja, iki šiol dar buvo siunčiamos ir popierinės sąskaitos, tačiau nuo šių metų spalio 1 dienos įsigalios nauja tvarka, todėl jos nebebus siunčiamos. Vietoje jų klientai galės rinktis kokiu būdu nori gauti sąskaitų apmokėjimo pranešimus.
Būdų bus iš viso trys: SMS žinutė, elektroninis laiškas ir pranešimas į savitarnos sistemą. Žinoma, jog ši sistema veiktų sklandžiai reikalingas ir klientų indėlis. Jie turi pasirinkti būdą, kuriuo gaus pranešimus, informuoti apie tai ir iki naujos tvarkos įsigaliojimo dienos įsitikinti, kad jų duomenys įmonės sistemoje tikrai atnaujinti. Visa tai galima atlikti paskambinus telefonu +370 (440) 73380, parašius elektroninį laišką info@skuodosiluma.lt arba atvykus adresu Šatrijos g. 27, Skuodas.
Nors įmonė stengiasi modernizuoti sąskaitų apmokėjimo būdus, tačiau supranta ir nesinaudojančius elektronine bankininkyste. Jiems ruošiama „Kliento kortelės“ sistema, kuri leis nuskenavus išduotą kortelę sąskaitą apmokėti įprastoje vietoje. Ją gauti bus galima pateikus prašymą UAB „Skuodo šiluma“ klientų aptarnavimo skyriuje.
Įmonė supranta, jog kiekvienas pokytis sukelia nežinomybės jausmą, kuris atlėgsta atsakius į iškilusius klausimus. Todėl UAB „Skuodo šiluma“ yra pasiruošusi pagelbėti klientams, kad ši naujovė sukeltų kaip įmanoma mažiau nepatogumų. Klausimus užduoti įmonei galima aukščiau pateiktais kontaktais arba atvykus į vietą.