Žemaitijos gidas
  • Įdomu
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Kultūra
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Technologijos
Penktadienis, 12 rugsėjo
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Telšiai
  • Plungė
  • Klaipėda
  • Šiauliai
  • Kretinga
  • Tauragė
  • Mažeikiai
  • Kelmė
  • Rietavas
  • Akmenė
  • Palanga
  • Pagėgiai
  • Raseiniai
  • Skuodas
  • Jurbarkas
  • Šilutė
Žemaitijos gidas
  • Įdomu
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Kultūra
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Technologijos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Žemaitijos gidas
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Pradžia » Žinios » Palanga » „Miestų forumas 2016“: Lietuvos miestai turistus medžios internete

„Miestų forumas 2016“: Lietuvos miestai turistus medžios internete

Paulius Liškauskas
2016-01-20
Palanga, Verslas
Laikas: 4 min skaitymo
FacebookTwitterLinkedin

Net pusė turistų iš užsienio apie Lietuvą sužino iš interneto. Kokios strategijos šiais metais griebtis didiesiems ir mažiesiems šalies miestams, varžantis dėl svečių dėmesio? „Miestų forumo 2016“ ekspertų diskusijos dalyvių teigimu, laimės tie, kurie paskyrė biudžetus rinkodarai, socialiniams tinklams, „Google“ reklamai ir patrauklioms interneto svetainėms kurti.

„Akivaizdu, kad visą reikalingą informaciją galima rasti internete, kaip ir pirkti bilietus, ieškoti kelionių pasiūlymų, maršrutų ir t.t. Todėl tiek kalbant apie turizmą, tiek apie bet kokią kitą sritį, svarbu išnaudoti visas internete esamas komunikacijos priemones: interneto svetainę, socialinių tinklų profilius, įrašus „Vikipedijoje“, „Google“ paiešką“, – sako viešųjų ryšių agentūros „Komunikacija ir konsultantai“ partneris Andrius Kasparavičius.

Stengiantis prisivilioti turistų į miestą, ypatingai svarbi tampa tikslinga miesto reklama ir komunikacija. Įvairūs leidiniai, lankstinukai ir katalogai apie lankytinas vietas ir turizmą nėra tokie populiarūs ir skaitomi, kaip buvo anksčiau, nes dabar viską galima greičiau ir patogiau rasti internete, teigia A. Kasparavičius. Tuo tarpu netradicinės prisistatymo priemonės, pavyzdžiui, 3D virtualūs turai, socialiniai tinklai – gali būti labai veiksmingi, gerinant Lietuvos įvaizdį ir didinant šalies kaip patrauklios atostogų krypties žinomumą.

Įdomupaskaityti

Įgūdžiai, kurie nulems jūsų sėkmę 2030-aisiais: ar juos turite?

Ramūnas Bagdonas: 4 darbo dienų savaitė ateis tada, kai dirbsime gudriau

2025-09-10
Menų festivalis vaikams „Kurhauzo nykštukas“

Menų festivalis vaikams „Kurhauzo nykštukas“

2025-09-09

Komunikuoti reikia realų turinį

Norint pritraukti turistų į tam tikrą miestą, apie jį turi būti pateikta įdomi ir tikra informacija. Viskas priklauso nuo pastangų, informacijos įdomumo ir jos realumo. Būtent reali informacija greitai sklinda iš lūpų į lūpas, kas sukuria unikalius dalykus. Todėl informacijos turinys, pasak A. Kasparavičiaus, yra labai svarbus.

„Jeigu miestas didžiuojasi savo paveldo objektais, restoranais ar viešbučiais, o žmonės atvažiuodami ten suranda būtent tai, apie ką skaitė ar matė pranešimuose – vadinasi komunikacija yra reali ir sėkminga. Pseudo istorijų kūrimas nėra tiek svarbus, kiek realaus turinio komunikacija. Žinoma, pagražinti, pasaldinti, suintriguoti istoriją reikia, bet to neužtenka. Reikia, kad būtų pastovus turinys, tobulėjimas ir jau tada galima užsiimti efektyvia komunikacija“, – sako A. Kasparavičius.

Tarptautinės prekybos plėtros konsultantas Sigitas Brazinskas, taip pat akcentuoja e-rinkodaros svarbą ir pataria atsigręžti į save ir patyrinėti, kaip patys ieškome informacijos apie miestus ir kas mus sudomina. Gal mums patinka aura, tradicijos, žmonės, o ne vien tik objektai?

„Daugelis šalių apskritai vadovaujasi strategija „šalis per internetą” (angl. „country through the internet“) ir tam skiria daug dėmesio. Lietuvos miestams reikia visai nedaug: kryptingos, nuoseklios informacijos atnaujinimo savo reprezentacinėse svetainėse, raktinių žodžių naudojimo, išskirtinumo ir unikalumo išryškinimo, kartu nepamirštant ir tradicinių rinkodaros priemonių, asmeninių kontaktų, pasakojimų „iš lūpų į lūpas“, – įsitikinęs S. Brazinskas.

Anykščių sėkmė kilstelėjo kartelę

Kilometrų eilės prie Anykščių medžių lajų tako tapo pagrindiniu diskusijų objektu ir svarbiausiu praėjusių metų miestų rinkodaros sėkmės pavyzdžiu. Kodėl tūkstančiai smalsių turistų plūdo aplankyti šio objekto ir ko iš to gali pasimokyti kiti miestai?

Pasak S. Brazinsko, dalis sėkmės slypi tame, jog Anykščiuose yra daug įdomaus komunikacijai turinio. Virš dešimt tūkstančių gyventojų turinčiame miestelyje gausu kultūrinių ir istorinių paminklų, lankytinų gamtos objektų, muziejų, naujų ir dėmesį patraukiančių pramogų, kaip pasivaikščiojimas apžvalgos ratu, tiek žiemą, tiek vasarą veikianti rogučių trasa.

„Sėkmei įtakos turėjo ir tai, kad kinta vartotojo poreikiai, auga vidaus turizmo tradicijos artimos Skandinavijos šalims, Vokietijai. Prie to prisidėjo ir bendra informacija iš valstybei atsakingų institucijų, tinkamai panaudota ES parama“, – teigia S. Brazinskas.

Klaipėdos ekonominės plėtros agentūros vadovė Raimonda Laužikienė teigia, kad Anykščiai protingai išnaudoja savo turimas gamtos vertybes: kalvotą, vaizdingą kraštovaizdį, garsųjį rašytojo Antano Baranausko Anykščių šilelį, kuriame ir yra suprojektuotas daug turistų sutraukiantis medžių lajų takas. Tačiau kiti pajūrio miestai kaip Klaipėda, Kretinga, Palanga ar Nida sulaukia turistų tik vasarą, o štai kitais metų laikais, čia ramu ir beveik niekas nevyksta.

„Pajūrio miestams kuo skubiau reikėtų susirūpinti neigiamu sezoniškumo poveikiu turizmo rinkai, kuris šiuo metu neleidžia optimaliai išnaudoti mūsų turtingo jūrinio paveldo. Būtų naudinga didinti kultūrinių renginių ir pramogų pasiūlą ne vasaros sezono metu, nes tuščiomis miesto gatvėmis ir skulptūromis turistų antrą kartą nesuviliosi“, – sako R. Laužikienė.

Kokybiškos paslaugos, turizmui pritaikyta ar vietovei būdinga infrastruktūra, žinomi tarptautiniai kultūros ir sporto renginiai, įdomūs žmonės, išskirtiniai turizmo maršrutai ir miestų viešos erdvės, pasak R. Laužikienės, yra tikrieji įvaizdžio formuotojai.

Vilioja turistus iš sostinės

Į Lietuvą planuojantys atvykti turistai, pirmiausia apsilanko sostinėje, o tik po to aplanko vieną ar kitą didesnį Lietuvos miestą. Tačiau ką daryti mažiems miestams? Kokią komunikacijos strategiją vykdyti, siekiant prisivilioti turistų iš Vilniaus ir priversti juos keliuoti po Lietuvą?

„Jeigu koks nors miestelis nori pritraukti turistų iš sostinės ar netgi iš užsienio, tai pirmiausiai tas miestelis privalo turėti, ką pasiūlyti turistams. Jeigu mieste stovi vien tik griuvėsiai, seni poilsio namai – jokia komunikacija pritraukti turistų nepadės. Turi būti sukurtas pagrindas, ant kurio būtų galima statyti visą komunikaciją. Komunikacija be turinio, be naujų sanatorijų, be naujų restoranų, be naujų infrastruktūrinių dalykų neduos jokių vaisių“, – sako A. Kasparavičius.

Lietuvoje yra nemažai „pilkų“ miestų ir miestelių, apie kuriuos žinome tik tiek, kad jie yra. Žvelgiant plačiau, užsieniečiams Lietuva nėra žinoma, todėl šalies reklamą vertėtų susieti su regionu. Lygiai taip pat, pasak S. Brazinsko, vertėtų pasielgti ir su vidaus turizmu.

„Kalbant apie vidaus turizmą, miestai taip pat gali jungtis, tuo labiau, kad praktikoje apstu pavyzdžių, kai įmonės vasarą organizuoja dienos turą po kurį nors Lietuvos regioną, aplankant dvarus, kaimo sodybas, miestus. Lietuvos miestai kartu gali pasiūlyti didesnes apgyvendinimo, maitinimo galimybes, o taip išloš ir turistas“, – sako S. Brazinskas.

Kasmetinis renginys „Miestų forumas 2016. Sėkmės formulė – rinkodara?“ šiemet vyks sausio 22 d. 12 val. Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“. Renginį organizuoja Lietuvos verslo konfederacija ir „Litexpo“.

DalintisDalintis

Panašios naujienos

Vilnius nebėra vienintelis šalies ekonomikos variklis
Finansai

Vilnius nebėra vienintelis šalies ekonomikos variklis

2025-09-09
Palangoje – praėjusį sezoną Irane rungtyniavęs Udras
Palanga

Palangoje – praėjusį sezoną Irane rungtyniavęs Udras

2025-09-08
Aleksandras Izgorodinas
Aktualijos

Aleksandras Izgorodinas. ECB – ant palūkanų karpymo slenksčio

2025-09-08
Europos paveldo dienos Palangoje
Kultūra

Europos paveldo dienos Palangoje

2025-09-05
Programuotojų era baigėsi, dabar reikalingi DI specialistai, atlyginimai siekia iki 10 tūkst. Eur
Lietuva

Programuotojų era baigėsi, dabar reikalingi DI specialistai, atlyginimai siekia iki 10 tūkst. Eur

2025-09-05
Dar vienas sugrįžimas: Danisevičius vėl žais pajūryje
Palanga

Dar vienas sugrįžimas: Danisevičius vėl žais pajūryje

2025-09-02
Įgūdžiai, kurie nulems jūsų sėkmę 2030-aisiais: ar juos turite?
Aktualijos

Kodėl sunku mokytis naujų profesijų po 40-ies ir kaip organizacijos gali padėti?

2025-09-02
Kviečiame prisijungti prie Nacionalinio judumo iššūkio!
Aktualijos

Kviečiame prisijungti prie Nacionalinio judumo iššūkio!

2025-09-01
Palanga kviečia į Mokslo metų pradžios šventę
Mokslas ir studijos

Palanga kviečia į Mokslo metų pradžios šventę

2025-08-29
Šiauliuose duris atvėrė pirmoji naujo formato „Gubernijos“ firminė parduotuvė
Naujienos

Šiauliuose duris atvėrė pirmoji naujo formato „Gubernijos“ firminė parduotuvė

2025-08-29

Skaitomiausia

Čiurlionio diena tampa kultūros švente
Kultūra

Čiurlionio diena tampa kultūros švente

2025-09-10
Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?
Įdomu

Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?

2023-05-25
Muzika, šokis ir poezija vienoje scenoje: „Regina Libertas Vol.2“ – tik Šiaulių dienose!
Kriminalai

Muzika, šokis ir poezija vienoje scenoje: „Regina Libertas Vol.2“ – tik Šiaulių dienose!

2025-09-10
Žaliojo kurso link Tauragėje
Investicijos

Žaliojo kurso link Tauragėje

2025-09-10
Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla Plungėje – prisijungs 800 naujų darbuotojų
Naujienos

Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla Plungėje – prisijungs 800 naujų darbuotojų

2025-05-16

Reklama

Verta pamatyti Verta pamatyti Verta pamatyti

Vietos naujienos

Rugsėjo 19-ąją – naujo sporto ir laisvalaikio centro Gargžduose atidarymas!

Rugsėjo 19-ąją – naujo sporto ir laisvalaikio centro Gargžduose atidarymas!

2025-09-11
Įspūdžių kupina diena Nidoje – aviacinė šventė „Aero Nida 2025“

Įspūdžių kupina diena Nidoje – aviacinė šventė „Aero Nida 2025“

2025-09-11
Įgyvendinamas tarptautinis Erasmus+ jaunimo mainų projektas „Fashion Forward“

Įgyvendinamas tarptautinis Erasmus+ jaunimo mainų projektas „Fashion Forward“

2025-09-11
Pradedamas įgyventinti projektas „Žaliosios infrastruktūros plėtra Mažeikių miesto urbanizuotoje aplinkoje“

Pradedamas įgyventinti projektas „Žaliosios infrastruktūros plėtra Mažeikių miesto urbanizuotoje aplinkoje“

2025-09-11
Paroda „Gyvulininkystė 2025“ – kviečia aplankyti

Paroda „Gyvulininkystė 2025“ – kviečia aplankyti

2025-09-11
Mažeikiuose – dėmesys žemaičių kalbai

Mažeikiuose – dėmesys žemaičių kalbai

2025-09-11

Apie Žemaitijos gidą

Žemaitijos gidas

Žemaitijos krašto naujienų portalas, pateikiantis tiesiai Tau aktualias žinias ir įvykius.

Populiariausi

Čiurlionio diena tampa kultūros švente

Čiurlionio diena tampa kultūros švente

2025-09-10
Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?

Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?

2023-05-25

Naujausi

Plungė ruošia vietą 200 mln. eurų investicijoms

Plungė ruošia vietą 200 mln. eurų investicijoms

2025-09-11
Rugsėjo 19-ąją – naujo sporto ir laisvalaikio centro Gargžduose atidarymas!

Rugsėjo 19-ąją – naujo sporto ir laisvalaikio centro Gargžduose atidarymas!

2025-09-11
  • Paskelbk naujieną
  • Rašyti redakcijai
  • Reklama
  • Privatumo politika
  • Susisiekite

© Žemaitijos gidas.

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Aplinka
  • Įdomu
  • Krašto apsauga
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Laisvalaikis
  • Receptai
  • Sportas
  • Sveikata
  • Transportas
  • Žinios
    • Akmenė
    • Jurbarkas
    • Kelmė
    • Klaipėda
    • Kretinga
    • Mažeikiai
    • Palanga
    • Plungė
    • Pagėgiai
    • Raseiniai
    • Rietavas
    • Šiauliai
    • Šilutė
    • Skuodas
    • Tauragė
    • Telšiai

© Žemaitijos gidas.