Savaitgalį Vilniuje startavęs tradicinis konkursas „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2016“ persikelia į uostamiestį.
Šeštadienį, rugsėjo 10 d. 13 val., Klaipėdos kruizinių laivų terminale prasidės konkurso antrojo etapo varžybos, į kurias dar gali suspėti visi iki tol dvejoję ir dar nespėję užsiregistruoti interneto adresu http://sviklas.polldaddy.com/s/geriausias-vairuotojas-2016. Dalyviams keliama vienintelė sąlyga – atsakyti į kelis nesudėtingus klausimus.
Kaip jau spėjo įsitikinti pirmojo etapo Vilniuje dalyviai, dalyvauti tikrai verta, nes tradicinis renginys dovanoja ne tik bendravimo su vienminčiais džiaugsmą, bet ir nemažai įsimintinų akimirkų, jau nekalbant apie akiračio bei žinių plėtrą.
Antrojo etapo dalyvius irgi aplankys automobilių sporto žvaigždė. Pirmame etape su dalyviais bendravo Vaidotas Žala, o šįkart renginyje dalyvaus žiedinių lenktynių lyderis Dainius Matijošaitis, kuris papasakos kaip galima saugiai vairuoti automobilį itin greitose lenktynėse, atsakys į visus susirinkusiųjų klausimus.
Tarp dalyvių, kuriuos jau atrinko kompiuteris ir kurie gaus kvietimus varžytis, ne tik klaipėdiečių pavardės. Uostamiestyje rungsis Šilutės, Tauragės, Palangos, Kretingos, Skuodo ir kitų vietovių bei rajonų vairuotojai, pretenduojantys į geriausiojo titulą.
Kaip jau įprasta, pirmiausia jų laukia teorinė dalis, kurioje teks atsakyti į organizatorių parengtus klausimus, o pasirodę geriausiai bus pakviesti į praktinio vairavimo aikštelę įrodyti savo gebėjimų meistriškai vairuoti naujausius „Toyota Prius“ ir „Toyota RAV 4“, kurie čia atriedės tiesiai iš „Neste Oil“ užpildyti vienodais degalais.
Parengti trasą Klaipėdos kruizinių laivų terminalo aikštelėje, kurioje rungsis pirmojo etapo dalyviai, patikėta žinomam lenktynininkui, slalomo meistrui Dariui Baltramiejūnui.
„Trasa nebus tokia sudėtinga ir greita, kokiose varžosi slalomo pirmenybių dalyviai, – tikina D. Baltramiejūnas. – Tačiau ji nebus ir labai primityvi. Akylesni ras keletą elementų, kokie yra kiekvienoje „Regitros“ mokymo aikštelėje. Tad nuvažiuoti šią trasą nebus sudėtinga jaučiantiems automobilio gabaritus, parkuojantiems automobilius ankštose miestų gatvėse ir, bene svarbiausia, radusiems balansą tarp greičio ir tikslumo“.
Kaip jau parodė pirmojo etapo batalijos, bene svarbiausia – tikslumas ir preciziškumas, nes kiekvienas šios trasos kontūrus žymintis kliudytas kūgelis virs 10 sekundžių bauda, kurią vargu ar kompensuos kelios sekundės dalys įgytos greičio persvaros.
D. Baltramiejūnas patikino, jog visiems atrankos etapo Klaipėdoje dalyviams teisėjai leis geriau susipažinti su trasa apeinant ją pėsčiomis.