Naujas prekės ženklas BIOVAST suvienijo tris Baltijos regiono įmones Lietuvoje, Latvijoje ir Baltarusijoje. Nuo šiol „Biovast Rietavas“, „Biovat Lyda“ ir „Biovast Saldus“ yra įsikūrusios vienoje svetainėje, kurioje klientai ir partneriai gali rasti visą reikiamą informaciją. Visos įmonės yra unikalios savo veikla šalyse, kuriose veikia.
„Rietavo veterinarinė sanitarija“ neseniai pristatė modernų „Biovast Rietavas“ prekės ženklą, kuris geriau atspindi įmonės veiklą, tarptautinę patirtį, vieningą baltyminių produktų gamybos kokybės standartą ir ekologinę veiklą. „Biovast Lyda“ prieš metus savo veiklą Baltarusijoje pradėjusi įmonė, surenka, sunaikina arba perdirba visų kategorijų šalutinius gyvūninės kilmės produktus. „Biovast Saldus“ gamina aukščiausios kokybės žuvų miltus ir taukus, skirtus: žuvų, naminių gyvūnų, švelniakailių žvėrelių, paukščių ir kiaulių visaverčių pašarų gamybai bei tiekia Europos ir Azijos rinkoms. Visos įmonės priklauso „Arvi“ įmonių grupei.
Misija – paprastumas, operatyvumas, aiškumas
„Kuriant naujus internetinius projektus reikia kliento ir partnerio informacijos poreikį patenkinti kuo mažiau paspaudimų. Todėl BIOVAST prekės ženklo svetainė yra modernaus dizaino su funkcionalia ir organiška struktūra, užtikrinanti kuo paprastesnį priėjimą prie būtiniausios informacijos“, – vertino „Arvi“ įmonių grupės viešųjų ryšių koordinatorė Vaida Kelerytė.
Visa svetainės struktūra sukurta įmonės „Digitouch“ yra pateikiama per trijų įmonių prizmę. Pagrindinės skiltys: apie mus, produkcija, paslaugos, kontaktai, teisės aktai suskirstytos į tris dalis pagal šalių miestus, kuriuose įmonės veikia – Rietavas, Lyda ir Saldus. Taip pat svetainėje galima rasti pagrindinius faktus apie įmonių darbą bei produkciją, iliustruojamą tinklalapio nuotraukomis. Atsižvelgiant į įmonės svetainės tikslą – pateikti informaciją aiškiai suprantamą visiems, kontaktus ir kitą informacinę medžiagą galima rasti lietuvių, anglų, latvių ir rusų kalbomis.
Dizaino sprendimai – patogumui ir stiliui
Interneto projektai turi būti patogūs ne tik turinio atžvilgiu, bet ir dizaino sprendimo klausimais. Svetainė dera bendru BIOVAST prekės ženklo logotipu – dominuoja mėlyna ir balta spalvos. Kontaktai, įmonių svetainėse tampa svarbiausia skiltimi – jie patiekiami ne tik su pagrindine informacija, bet ir pavaizduojamas žemėlapis su aiškiai pažymėtomis įmonių vietomis. BIOVAST prekės ženklu pažymėtų „Arvi“ įmonių planuose – dar didesnė sinergija tarp skirtingų šalių bei technologinės patirties pritaikymas naujuose projektuose.