Automobilio priežiūra neabejotinai nėra pigus malonumas. Dažnai susiduriama su įvairiais remonto darbais, o kartais jie gali būti tokie brangūs, kad net pradedama svarstyti apie automobilio pardavimą.
Ar kada pagalvojote, kad drėgmė yra vienas didžiausių automobilio priešų? Vanduo, patekęs į tam tikras vietas, gali pridaryti gausybę žalos. Kalbame ne apie skendusius automobilius, o apie kasdien sutinkamas problemas.
Korozija
Kėbulą ėdančios rūdys jau seniai nebėra vien tik senų automobilių problema. Net ir kelerių metų amžiaus automobiliuose dažnai pasirodo erzinančios dažų pūslės, po kuriomis slepiasi korozijos židiniai.
Korozija prasideda tada, kai metalą pasiekia vanduo ir deguonis. Nors visi gamintojai apsaugo automobilių kėbulus nuo korozijos – ne visi tai daro pakankamai kokybiškai. Pastebėję pirmuosius korozijos židinius nedelskite ir sutvarkykite juos kuo anksčiau, nes rūdys pradės sparčiai plėstis.
Elektros sistemų gedimai
Moderniuose automobiliuose gali būti daugiau nei 100 valdymo blokų. Jie atsakingi už informacijos apdorojimą ir signalų siuntimą į įvairias sistemas. Tai yra vienos sudėtingiausių automobilių detalių ir pakanka šiek tiek drėgmės, kad visas valdymo blokas sugestų.
Problema tame, kad valdymo blokai dažnai patalpinti labai dažnai sušlapinamose vietose, kaip po keleivio kojomis arba po priekiniu stiklu. Kartais reikalingas tik elektros įrangos remontas perlituojant laidus.
Naikinami tepalai važiuoklės detalėse
Drėgmė paveikia net ir važiuoklės detales. Šarnyrai, pusašių antgaliai viduje turi specialų tepalą, kuris leidžia judėti metalinėms dalims be trinties tarpusavyje. Tokios erdvės visada yra apsaugotos sandaria guma, tačiau, apsauginės gumos dažnai yra pažeidžiamos, ko pasekoje į vidų patenka vanduo ir išplauna tepalus.
Ir tai tikrai nėra viskas. Drėgmė skatina pelėsį salone, oksiduoja elektros jungtis ir t.t. Rekomenduojame reguliariai apsilankyti autoservise, kad specialistai pastebėtų problemas iki kol jos nesudarė didelių išlaidų.