Skaitmeninės rinkodaros galimybės keičiasi, tačiau socialinis tinklas Facebook vis dar dažnai išlieka viena geriausių opcijų tiems, kurie nori greičio, kokybės ir patikimumo. Buvo daug kalbama apie Facebook socialinio tinklo griūti. Visgi, jis ne tik vis dar laikosi puikiai, tačiau ir džiugina savo galimybėmis. Ne veltui šis socialinis tinklas šiuo metu dažnai yra siejamas būtent su verslo paskyromis, o ne asmeninėmis. Tai padeda verslui geriau auginti savo auditoriją, o tuo pačiu ir klientus.
Facebook agentūra Panevėžyje dalinasi dažniausiai girdimais mitais apie šį socialinį tinklą ir verslo paskyras jame. Mitai gali trukdyti suprasti šios reklamos galimybes. Įvertinkite jas.
Mitas, kad jas administruoti gali bet kas.
Pirmiausia reikia suprasti, kad Facebook reklama reikalauja labai daug žinių. Kadangi nemažai galima rasti internete, kai kurie galvoja, kad gali patys labai lengvai administruoti ir tuo pačiu semti pasiektu rezultatus. Deja, yra labai daug subtilybių, kurioms reikia skirti dėmesio. Pavyzdžiui, kinta META nustatymai, kurie leidžia pasiekti daugiau arba mažiau auditorijos. Visų smulkmenų sužiūrėjimui reikia ne tik laiko, tačiau ir pastangų. Pačiam verslininkui tai daryti dažniausiai yra laiko gaišimas.
Mitas, kad reklamai užtenka tik boostinti įrašą.
Daugeliui atrodo, kad Facebook reklama yra tik įrašų boostinimas. Ši funkcija tikrai gera, tačiau tik viena iš daugelio, kurią siūlo šis socialinis tinklas. Taip pat reikia mokėti paryškinti įrašus. Vėlgi, neužtenka tik paspausti mygtuką. Jeigu norite kuo daugiau galimybių išgauti iš šios reklamos – reikia mokėti ją tinkamai užsakyti.
Mitas, kad galima pačiam nuspręsti dėl reklamos auditorijos.
Labai dažnai galvojama, kad verslininkas puikiai žino kas yra jo auditoriją tiesiog, iš savęs. Tačiau išties reikia tyrimų, kurie gali padėti gana tiksliai identifikuoti auditoriją pagal ją rinktis konkrečią reklamą. Tai galioja daugeliui skaitmeninio marketingo galimybių. Nuo SEO iki Google ads, tos pačios Facebook reklamos. Auditorija turi būti apibrėžiama tyrimų metu, o ne tiesiog, iš galvos.
Mitas, kad niekas neskaito reklamų.
Reklamas tikrai skaito naršytojai. Tačiau jie skaito tik tokias, kurios yra vertos dėmesio ir kurios sudomina. Taigi, reikia ne tik reklamos gurų, kurie gali tinkamai nustatyti pačius svarbiausius reklamos parametrus, tačiau ir sukurti tokią vizualiką, kuri patrauks dėmesio. Geriausia yra samdyti agentūras, kurios teikia labai plačias reklamos paslaugas. Tai leis dėl nieko nesukti galvos.
Mitas, kad Facebook grupės yra nenaudingos.
Greta geros kokybės puslapio, kuriame yra pateikta svarbiausia informacija apie jūsų verslą, taip pat reikia domėtis ir grupėmis, kuriose dažniausiai susijungia to paties mentaliteto, hobio ir t.t. žmonės. Verta verslui turėti tokias grupes, kadangi jos skirtos ne tik verslo puoselėjimui, tačiau ir žinių pasidalinimui.
Mitas, kad tai labai brangi reklama.
Gana dažnai tenka girdėti, kad Facebook reklama ne visada apsimoka. Tačiau tai yra mitas, kurį geriausiai paneigti gali ne tik specialistai, tačiau ir verslai, kurie jau ne vienerius metus džiaugiasi tokia reklama. Svarbiausia yra tinkamai išnaudoti jos galimybes. Tuomet ir rezultatas tikrai bus.
Kiekviena reklama reikalauja investicijos. Tačiau tik jos skyrus galite būti tikras, kad tai padės pajusti naudą. Šiuo atveju tai yra daugiau galimybių ir šansas plėsti savo verslo vardo žinomumą nerodant įkyrios reklamos, kuri gali varginti.