Žemaitijos gidas
  • Įdomu
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Kultūra
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Technologijos
Šeštadienis, 15 lapkričio
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Telšiai
  • Plungė
  • Klaipėda
  • Šiauliai
  • Kretinga
  • Tauragė
  • Mažeikiai
  • Kelmė
  • Rietavas
  • Akmenė
  • Palanga
  • Pagėgiai
  • Raseiniai
  • Skuodas
  • Jurbarkas
  • Šilutė
Žemaitijos gidas
  • Įdomu
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Kultūra
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Technologijos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Žemaitijos gidas
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Pradžia » Verslas » R. Masiulis: Mūsų prioritetas – didesnis susisiekimo sektoriaus skaidrumas ir efektyvumas

R. Masiulis: Mūsų prioritetas – didesnis susisiekimo sektoriaus skaidrumas ir efektyvumas

Žemaitijos gidas
2017-05-03
Verslas
Laikas: 3 min skaitymo
FacebookTwitterLinkedin

Valstybės įmonių veiklos skaidrinimas, korupcijos mažinimas susisiekimo sektoriuje, infrastruktūrinių projektų plėtra ir IT technologijų vaidmens stiprinimas – pagrindiniai šios kadencijos Susisiekimo ministerijos prioritetai, kuriuos pristatė susisiekimo ministras Rokas Masiulis susitikime su verslo atstovais.

„Pagrindinis mūsų prioritetas – didesnis susisiekimo sektoriaus skaidrumas ir efektyvumas. Tam dabar skiriame daugiausiai dėmesio ir į tai aktyviai investuojame. Tokio paties skaidrumo siekiame ir viešųjų pirkimų konkursuose, kur iki šiol dalyvaudavo keli tie patys rangovai. Šią sistemą mes keičiame, kad konkursai būtų skaidrūs ir juose dalyvautų kuo daugiau rinkos žaidėjų. Jau dabar galime pasidžiaugti, kad padidėjo dalyvių skaičius, kai kur kainos sumažėjo apie 40 procentų“, – teigė susisiekimo ministras R. Masiulis.

Ministras pabrėžė, kad Valstybė neturi konkuruoti su privačiu sektoriumi tose srityse, kur privatus sektorius tvarkosi gerai. Valstybei nėra prasmės investuoti savo pinigus į tas sritis, kur nepermokama už paslaugas ir yra sveika, gyva konkurencija.

Pasak Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) prezidento Valdo Sutkaus, sklandi infrastruktūros projektų plėtra yra labai svarbi Lietuvos verslui, kadangi tai didina šalies ekonominį patrauklumą, padeda pritraukti papildomas užsienio investicijas, sudaro sąlygas vietos verslininkams plėtoti savo verslą.

„Geležinkelių tiesimas, oro uostų statyba, IT technologijų diegimas, kiti logistikos projektai – labai svarbūs mūsų šalies ekonomikai ir, be abejo, verslui. Atidžiai sekame Vyriausybės veiksmus šiais klausimais, kadangi norėtume matyti skaidriai veikiančias valstybės įmones, kurios nekonkuruotų su privačiu verslu. Taip pat daug dedame pastangų, kad būtų kuo mažiau piktnaudžiavimo viešaisiais pirkimais ar piktnaudžiavimo teise atvejų, kai Lietuvai svarbių projektų įgyvendinimai yra dirbtinai stabdomi ir įsisuka teisminių ginčų karuselė“,– susitikime kalbėjo V. Sutkus.

R. Masiulis išskyrė didžiausius infrastruktūrinius projektus, kuriuos bus siekiama toliau įgyvendinti: „Rail Baltica“ – Lietuvos geležinkelio projektą, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto vartų ištiesinimo projektą, Vilniaus oro uosto naujo terminalo statybos projektą.

Kalbėdamas apie „Rail Baltica“ projektą, ministras pastebėjo, kad iki šios dienos Lietuva yra pasiekusi didesnę pažangą šio projekto įgyvendinime nei Latvija ir Estija. Lietuva jau turi nutiestą vėžę iki Kauno. Yra svarstoma ar modernizuoti esamą vežę, ar tiesti naują.

„Mūsų pozicija – naujos vėžės statyti nereikia. Reikia kuo greičiau atnaujinti esamą. Rudenį bus atlikta studija, kuri parodys, ar ši vėžė tinkama. Jeigu mes nutiestume naują vėžę iki Kauno, ji mums sutaupytų 8 min. kelionės laiko, tačiau ruože nuo Varšuvos iki Lietuvos sienos didesnio greičio nei 160 km/h pasiekti nepavyks. Nepaisant to, nuo Kauno iki Talino greitis galėtų siekti 200-220 km/val. Manome, kad vėžė iki Kauno yra tinkama, tam tiesiog reikia investicijų, kad ji pasiektų maksimalų greitį. Ateityje Kaunas galėtų būti krovinių paskirstymo centras“, – sakė R. Masiulis.

Ateityje planuojama, kad Lietuvos geležinkeliai išvystys keleivių vežimo verslą, kuris iki šios dienos neveikia efektyviai. Bus įvesta vieno bilieto sistema, todėl keleiviams darant tarpinius persėdimus nereikės kiekvieną kartą pirkti naujo bilieto. Ši sistema ypač bus naudinga keliaujantiems tranzitu keleiviams iš užsienio.

Vilniaus oro uosto potencialas, pasak Susisiekimo ministro, yra pasiekti 10 mln. keleivių, bet tam reikia pokyčių. Viena iš galimybių – investuoti į esamo terminalo plėtrą arba brangesnis, ambicingesnis ir galbūt valstybei įdomesnis variantas – statyti naują terminalą.

„Neslėpkime, kartais tikrai yra gėda priimti užsieniečius Vilniaus oro uoste, todėl svarstome ir apie naujo terminalo statybą, kuriame būtų įdiegtos naujausios technologijos, kad uostas būtų reprezentatyvus ir modernus. Tam reikėtų išspręsti logistikos ir susisiekimo klausimus, planuoti naujus privažiavimus, kadangi bent jau geležinkelio atšakos prie naujo terminalo nelabai pavyktų privesti“, – teigė Susisiekimo ministras.

Įdomupaskaityti

Nuo bedarbių sostinės iki investuotojų traukos centro – šiame mieste norintiems dirbti nebeužtenka būsto

Nuo bedarbių sostinės iki investuotojų traukos centro – šiame mieste norintiems dirbti nebeužtenka būsto

2025-10-14
Vaikui depresija ar tik bloga nuotaika: kaip atpažinti ir padėti?

Jaunimas darbo rinkoje: nepasirengę dirbti, o pradėję – nepasirengę likti

2025-10-14

Susitikimo metu buvo pasidžiaugta, kad Klaipėdos jūrų uostas yra neužšąlantis ir gali funkcionuoti ištisus metus, tačiau problema yra jo gylis. Dėl 13 m. grimzlės į Klaipėdą atplaukę laivai krovinius pasikrauna tik dalinai. Spręsti šią problemą, pasak R. Masiulio, reikėtų nuo uosto vartų rekonstrukcijos.

„Būtina rekonstruoti uosto vartus, šiek tiek pakeičiant jų konfigūraciją, kadangi esant audringai jūrai laivams kyla sunkumų įplaukti. Kitas etapas prailginti įplaukos kanalą, kad laivai galėtų be problemų įplaukti į jūrų uostą. Patį jūrų uostą reikėtų gilinti bent jau iki 17 metrų, jei norime priimti pačius didžiausius laivus“, – susirinkusiems kalbėjo R. Masiulis.

Dar vienas iš Susisiekimo ministerijos įvardytų prioritetų – informacinių technologijų ( IT ) vaidmens stiprinimas. Čia turima galvoje, pasak ministro, siekį, kad Lietuva būtų pirmose gretose pagal technologijų plėtrą apimant telekomunikaciją, IT ir kt., tačiau tam reikia struktūrinių pokyčių.

„Dėl IT politikos įgyvendinimo Vyriausybėje vyksta diskusija, kuri institucija bus atsakinga už šio sektoriaus formavimą ir įgyvendinimą. Lietuvoje turime tris ministerijas – Susisiekimo, Vidaus reikalų ir Teisingumo, kurios valdo skirtingas sritis ir, kaip praeitis rodo, trys ministrai nesugebėjo sutarti dėl glaudaus bendradarbiavimo. Yra svarstomi įvairūs variantai, nagrinėjami kitų šalių pavyzdžiai. Štai estai sėkmingai pasuko centralizuotu keliu, kai prie Vyriausybės buvo įsteigtas informacinių sistemų centras. Galbūt ir mūsų Vyriausybės kanceliarija galėtų prisiimti analogišką vaidmenį“, – prielaidomis dalijosi R. Masiulis.

Lietuvos verslo konfederacijos inf. 

DalintisDalintis

Panašios naujienos

Elektros kaina
Aktualijos

Rugsėjį elektra kainavo 2,7 proc. daugiau nei ankstesnį mėnesį

2025-10-09
Daugiau nei 75 tūkst. sekėjų turintis asmeninis treneris P. Ratkevičius „Ecosh“ gimtadienyje atskleidė svarbiausias sveikos gyvensenos taisykles
Sveikata

Daugiau nei 75 tūkst. sekėjų turintis asmeninis treneris P. Ratkevičius „Ecosh“ gimtadienyje atskleidė svarbiausias sveikos gyvensenos taisykles

2025-09-19
Telšiai
Finansai

Telšiuose steigs naują pramonės parką – jam suteiktas valstybei svarbaus projekto statusas

2025-09-17
Preilos kepyklėlė „Smaližių namai“ – svetingiausias 2025-ųjų Neringos turizmo verslas
Neringa

Preilos kepyklėlė „Smaližių namai“

2025-09-13
Atsitiktinumas ar strategija: kaip gimsta viral turinys?
Įdomu

Atsitiktinumas ar strategija: kaip gimsta viral turinys?

2025-09-10
Įgūdžiai, kurie nulems jūsų sėkmę 2030-aisiais: ar juos turite?
Aktualijos

Ramūnas Bagdonas: 4 darbo dienų savaitė ateis tada, kai dirbsime gudriau

2025-09-10
Vilnius nebėra vienintelis šalies ekonomikos variklis
Finansai

Vilnius nebėra vienintelis šalies ekonomikos variklis

2025-09-09
Aleksandras Izgorodinas
Aktualijos

Aleksandras Izgorodinas. ECB – ant palūkanų karpymo slenksčio

2025-09-08
Programuotojų era baigėsi, dabar reikalingi DI specialistai, atlyginimai siekia iki 10 tūkst. Eur
Lietuva

Programuotojų era baigėsi, dabar reikalingi DI specialistai, atlyginimai siekia iki 10 tūkst. Eur

2025-09-05
Įgūdžiai, kurie nulems jūsų sėkmę 2030-aisiais: ar juos turite?
Aktualijos

Kodėl sunku mokytis naujų profesijų po 40-ies ir kaip organizacijos gali padėti?

2025-09-02

Skaitomiausia

Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?
Įdomu

Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?

2023-05-25
Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla Plungėje – prisijungs 800 naujų darbuotojų
Naujienos

Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla Plungėje – prisijungs 800 naujų darbuotojų

2025-05-16
Skalbinių psichologija: ką švaros įpročiai sako apie kiekvieną?
Gyvenimas

Skalbinių psichologija: ką švaros įpročiai sako apie kiekvieną?

2025-11-09
Praktiniai patarimai, kaip rūkyti šalto rūkymo dešras
Gyvenimas

Praktiniai patarimai, kaip rūkyti šalto rūkymo dešras

2025-06-02
Lietuvos savivaldybių aplinkosaugos reitinge Tauragė – šeštoje vietoje
Aktualijos

Lietuvos savivaldybių aplinkosaugos reitinge Tauragė – šeštoje vietoje

2025-11-11

Reklama

Verta pamatyti Verta pamatyti Verta pamatyti

Vietos naujienos

Švęskime Kalėdas Palangos kultūros centro (kurhauzo) koncertų salėje

Švęskime Kalėdas Palangos kultūros centro (kurhauzo) koncertų salėje

2025-11-14
„Telšiai“ atlaikė kretingiškių puolimą ir įsirašė aštuntąją pergalę

„Telšiai“ atlaikė kretingiškių puolimą ir įsirašė aštuntąją pergalę

2025-11-14
Palangoje duris atvėrė pirmieji uždari teniso kortai

Palangoje duris atvėrė pirmieji uždari teniso kortai

2025-11-14
38 naudingumo balus surinkęs G. Matulis pasižymėjo jurbarkiečių pergalėje Vilkaviškyje

38 naudingumo balus surinkęs G. Matulis pasižymėjo jurbarkiečių pergalėje Vilkaviškyje

2025-11-14
Klaipėdos „Neptūnas-Akvaservis“ pratęsė pergalių seriją

Klaipėdos „Neptūnas-Akvaservis“ pratęsė pergalių seriją

2025-11-14
Ar saugi valstybės sienos perėjimo punktuose taikoma rentgeno kontrolė?

Ar saugi valstybės sienos perėjimo punktuose taikoma rentgeno kontrolė?

2025-11-14

Apie Žemaitijos gidą

Žemaitijos gidas

Žemaitijos krašto naujienų portalas, pateikiantis tiesiai Tau aktualias žinias ir įvykius.

Populiariausi

Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?

Ką reikia žinoti apie rūkytas dešras?

2023-05-25
Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla Plungėje – prisijungs 800 naujų darbuotojų

Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla Plungėje – prisijungs 800 naujų darbuotojų

2025-05-16

Naujausi

Švęskime Kalėdas Palangos kultūros centro (kurhauzo) koncertų salėje

Švęskime Kalėdas Palangos kultūros centro (kurhauzo) koncertų salėje

2025-11-14
„Telšiai“ atlaikė kretingiškių puolimą ir įsirašė aštuntąją pergalę

„Telšiai“ atlaikė kretingiškių puolimą ir įsirašė aštuntąją pergalę

2025-11-14
  • Paskelbk naujieną
  • Rašyti redakcijai
  • Reklama
  • Privatumo politika
  • Susisiekite

© Žemaitijos gidas.

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Aplinka
  • Įdomu
  • Krašto apsauga
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Laisvalaikis
  • Receptai
  • Sportas
  • Sveikata
  • Transportas
  • Žinios
    • Akmenė
    • Jurbarkas
    • Kelmė
    • Klaipėda
    • Kretinga
    • Mažeikiai
    • Palanga
    • Plungė
    • Pagėgiai
    • Raseiniai
    • Rietavas
    • Šiauliai
    • Šilutė
    • Skuodas
    • Tauragė
    • Telšiai

© Žemaitijos gidas.