Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra, koja kojon žengdama su Klaipėdos miesto proveržio strategija, atsinaujino – viešoji įstaiga pakeitė pavadinimą į „Klaipėda ID” ir atnaujino savo identitetą.
Agentūra, įkurta dar 2001 m., daugelį metų efektyviai įgyvendino verslo inkubavimo ir kūrybinių industrijų skatinimo veiklas. 2017 m., rengiant miesto ekonominio proveržio strategiją Kaipėda 2030, viešosios įstaigos uždaviniai išsiplėtė: miesto plėtros agentūros sritys pasipildė investicinės aplinkos gerinimo bei investicijų skatinimo, miesto rinkodaros ir viešinimo veiklomis.
„Klaipėdai ryžtingai apsisprendus eiti ekonominio proveržio keliu, ekonominės plėtros agentūros reikšmė vis labiau auga. Įgyvendinant ekonominės plėtros strategiją „Klaipėda ID“ komandai teks didelė ir be galo svarbi užduotis – ši įstaiga bus viena iš pagrindinių jungčių pritraukiant naujus investuotojus į mūsų miestą“, – teigia Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.
Nuo pavadinimo iki vizualaus identiteto
„Pasipildžius organizacijos veikloms ir komandai, vadovaujantis panašių lietuviškų bei užsienio šalių organizacijų pavyzdžiais ir kartu su miesto partneriais siekiant miesto ekonomikos proveržio, nusprendėme atnaujinti agentūros identitetą ir pavadinimą pritaikyti anglų kalba“- teigia agentūros vadovas Simas Simanauskas.
Miesto plėtros agentūros pavadinimo „Klaipėda ID” reikšmė dvejopa: pritaikoma tiek agentūros tikslui pristatyti miesto investicinį potencialą verslui (anglų k. ID – investment development), tiek tikrajam Klaipėdos miesto ir klaipėdiečių identitetui įvardinti. Tai padės organizacijai aiškiau save pozicionuoti tikslinėms rinkoms (investuotojams bei potencialiems gyventojams), tuo pačiu sudarys modernesnį, savitą miestą pristatančios agentūros įvaizdį Lietuvoje esamiems verslams bei talentams.
Formuojant agentūros identitetą, buvo siekiama sukurti profesionalų bei minimalistinį, tuo pačiu – teigiamą, šiltus jausmus atspindintį vizualą. Sukurtu patikimu bei „verslo kalba kalbančiu” agentūros įvaizdžiu taip pat siekiama perteikti ir gyvenimo kokybės jausmą Klaipėdoje: kompaktiškumą, gamtos ramybę, lėtesnį gyvenimo tempą.
Naujame „Klaipėda ID” agentūros logotipe matoma tipografija su keturiomis horizontalėmis, kurios puikiai atspindi Klaipėdą per marinistinę stilistiką bei nurodo pagrindines veiklos agentūros sritis kaip raktažodžius: industriją ir verslą, miestą, apsuptą gamtos, bei talentus.
„Klaipėda ID”: verslui ir talentams
VšĮ „Klaipėda ID” – tai daugiafunkcinis paslaugų centras verslui, investuotojams ir talentams, kurį įstegė Klaipėdos miesto savivaldybė. Agentūra siekia užtikrinti, kad Klaipėdos investicinė aplinka atitiktų modernaus verslo poreikius, auginti miesto ekonomikos strategijoje numatytos prioritetines kryptis, viešinti miesto investicinį patrauklumą bei sudaryti sąlygas Klaipėdoje dirbti ir gyventi aukščiausio lygio specialistams. Dirbdama „vieno langelio” principu, agentūra teikia informaciją apie investicinę aplinką bei prioritetinius sektorius ir subsektorius Klaipėdoje, žingsnius, kaip sukurti verslą, tuo pačiu atrasti karjeros galimybes mieste bei formuoti platformą, kurioje klaipėdiečiai galėtų siūlyti idėjas Klaipėdos miestui bei kurti miestui.
Apie “Klaipėda ID”
VšĮ „Klaipėda ID” (į.k. 142031277) buveinė bei korespondecijos adresas išlieka tie patys – Bangų g. 5A, LT-91250 Klaipėda. Viešosios įstaigos investicijų skatinimo ir rinkodaros veiklos vykdomos adresu Šaulių g. 32-5, LT-92137 Klaipėda, „Kultūros fabriko“ verslo inkubavimo ir kūrybinių industrijų skatinimo veiklos – Bangų g. 5A, LT-91250 Klaipėda. Visi kiti įmonės duomenys lieka nepasikeitę.
Julija Taškūnaitė, „Klaipėda ID“ rinkodaros ir komunikacijos projektų vadovė