Audituotais duomenimis, 2014 metais valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas uždirbo 805,9 tūkst. litų. Pardavimo pajamos siekė 209 731 tūkst. Lt, taigi, palyginti su 2013 m., padidėjo 6,2 proc.
„Lietuvos paštui pavyko padidinti pašto paslaugų apimtis, nors vis sparčiau populiarėjant elektroniniams kanalams tradicinių pašto paslaugų poreikis nesiliauja mažėti. Pašto paslaugų pajamų augimą lėmė pajamų už registruotųjų ir įvertintųjų pašto korespondencijos siuntų siuntimą padidėjimas 15,5 proc.“, – praėjusių metų rezultatus apžvelgė Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.
2014 metais Lietuvos paštas suteikė 182 290 tūkst. vnt. paslaugų – beveik tiek pat, kaip ir ankstesniais metais. Pajamų iš pašto paslaugų dalis toliau didėjo ir sudarė 57 proc. 2014 m. pardavimo pajamų. Ataskaitiniu laikotarpiu pajamos iš finansinių paslaugų padidėjo 5,2 proc. ir sudarė 19 proc. pajamų.
Praėjusiais metais buvo gauta ir išsiųsta 53,6 mln. pašto siuntų. Tai 2,3 proc. daugiau nei 2013-aisiais, kai per Lietuvos paštą buvo išsiųsta ir gauta beveik 52,4 mln. siuntų. Augančiam siuntų skaičiui įtakos turėjo dėl elektroninės prekybos daugiau kaip 14 proc. išaugęs gaunamų siuntų skaičius. Daugiausia siuntų atkeliavo iš Kinijos – 47 proc. visų gautų siuntų.
Lietuvos paštas 2014 metais pasirašė partnerystės sutartį su Kinijos rinkoje veikiančiomis tarptautinėmis logistikos bei kurjerių bendrovėmis. Pasirašius šias sutartis Lietuva tapo tranzitine šalimi, per kurią pristatomos siuntos iš Kinijos į Europos šalis – tiek ES nares, tiek Rusiją, Baltarusiją ir kitas valstybes.
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą turinti bendrovė šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.