Plungės rajono savivaldybės administracija kartu su partneriais iš Ispanijos (vadovaujantysis partneris), Graikijos, Suomijos ir Lietuvos (Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra) rengia projekto Švietimo politikos poveikio vertinimas: struktūra ir rezultatų analizė paraišką pagal Europos Sąjungos švietimo, mokymo, jaunimo ir sporto „Erasmus+“ programą.
Projekto tikslas – sukurti vieningą švietimo programų ir projektų vertinimo metodologiją, kuria galėtų naudotis Europos Sąjungos mokyklos ir jų išoriniai vertintojai. Planuojama, kad projekto metu sukurtas modelis bus išbandytas įvairiose projekte dalyvaujančių šalių skirtingų tipų mokyklose.
2016 m. kovo 22 d. Savivaldybėje vykusiame posėdyje buvo aptartos būsimo projekto tematinės sritys. Savivaldybės meras Audrius Klišonis sakė, kad šis projektas – tai galimybė pranokti save ir Savivaldybei pasiekti svarbių tikslų, orientuoti Plungės jaunimą į tiksliuosius mokslus ir technologijas. Meras pabrėžė, kad vienas iš perspektyviausių sprendimų domintis tiksliaisiais ir gamtos mokslais – robotikos inžinerija. Moksleiviai, konstruodami, kurdami robotus, susipažįsta su fizika, sprendžia inžinerijos klausimus, ieško optimalių radioelektronikos sprendimų, tobulina programavimo įgūdžius. Be to, Švietimo ir mokslo ministerija inicijuoja regioninių robotikos centrų steigimą, todėl suinteresuoti vaikų ir jaunimo ugdymu Plungės rajono atstovai bei modernių technologijų verslo įmonės turėtų prisijungti prie iniciatyvos siekti sudaryti moksleiviams sąlygas mokytis, o vėliau ir dirbti su naujausia ir pažangiausia technika bei technologijomis, susipažinti su mokslo pasiekimais.
Plungės rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vedėjas Rolandas Raibužis susitikimo metu kalbėjo, kad, atsižvelgiant į Plungės rajono strateginius tikslus bei pasinaudojant nauja švietimo programų ir projektų vertinimo metodologija, galėtų būti sudarytos sąlygos naujoms švietimo programoms atsirasti, reikalingiems technologinių sričių, informacinių technologijų specialistams pritraukti į Plungės rajoną.
Susitikime pasiūlyta į projekto metu sukurto modelio testavimą 2017–2019 metais įtraukti šias Plungės rajono bendrojo ugdymo įstaigas:
Plungės „Saulės“ gimnaziją;
Plungės „Ryto“ pagrindinę mokyklą;
Plungės Senamiesčio mokyklą;
Plungės „Babrungo“ pagrindinę mokyklą;
Plungės r. Alsėdžių gimnaziją;
Plungės r. Platelių gimnaziją;
Plungės r. Kulių gimnaziją;
Plungės r. Žemaičių Kalvarijos M. Valančiaus gimnaziją;
Plungės r. Šateikių pagrindinę mokyklą.
Neformalusis vaikų švietimas ir profesinis mokymas – dar dvi aktualios ir įdomios diskusijų su tarptautiniais projekto dalyviais temos. Susitikimo metu pritarta profesinio mokymo programų vertinimui ir Plungės technologijų ir verslo mokyklos dalyvavimui projekte, nes besimokantieji šioje mokymo įstaigoje ateityje taps kvalifikuotais darbininkais ir, tikėtina, prisidės prie Plungės rajono ekonomikos augimo.
Projektui skyrus finansavimą, Plungės rajono savivaldybės administracijos ir rajono švietimo įstaigų dalyvavimas šiame tarptautiniame bendradarbiavimo projekte bei aiškių prioritetų nustatymas ateityje prisidėtų prie aukštųjų technologijų sektoriaus plėtros ir augimo.
Linkime projekto partneriams sėkmės paraiškos vertinimo etape!
Informaciją parengė Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vyriausioji specialistė Rasa Jonušienė
Spausdinimo versija