Užsakymų valdymas – tai klientų užsakymų priėmimo, stebėjimo ir vykdymo procesas. Užsakymų valdymo procesas prasideda, kai pateikiamas užsakymas, ir baigiasi, kai klientas gauna siuntą.
Kas yra užsakymų valdymo sistema?
Užsakymų valdymo sistema – tai programinė įranga, kuri automatizuoja visą užsakymų valdymo procesą. Ji leidžia vienoje vietoje tvarkyti atsargas, pardavimus ir klientų informaciją, todėl visus tokio pobūdžio duomenis galite lengvai pasiekti iš bet kurios vietos ir bet kuriuo metu.
Ši sistema taip pat padeda automatizuoti tokius procesus, kaip užsakymų tvarkymas, siuntimas, sąskaitų faktūrų išrašymas, mokėjimų surinkimas ir kt.
Užsakymų valdymo sistemos ypatybės
Užsakymų valdymo sistema leidžia įmonėms valdyti visą užsakymų vykdymo procesą – nuo užsakymų surinkimo, atsargų analizės ir pristatymo matomumo iki informacijos apie paslaugų prieinamumą ir ataskaitų teikimo. Šie išsamūs užsakymų valdymo procesai apima:
- Automatizuotus pardavimo procesus
Automatizuokite visą pardavimo procesą, stebėdami visus kiekvieno pardavimo aspektus, įskaitant užsakytus produktus, atliktus mokėjimus ir pristatymo būseną.
- Atsargų kontrolę
Kontroliuokite atsargų lygį, automatiškai siųsdami naujus užsakymus, kai atsargų lygis sumažėja. Taip užtikrinsite sėkmingą užsakymų vykdymą ir sumažinsite išlaidas.
- Crm – santykių su klientais valdymas
Valdykite visus klientų kelionės aspektus – nuo klientų pritraukimo iki jų išlaikymo.
- Prekių pristatymą
Gaukite įžvalgų apie išsiuntimą ir gavimą, turėdami prieigą prie realiuoju laiku atnaujinamų atskirų siuntų būsenos duomenų ir įspėjimų, kai kyla problemų.
- Mokėjimų surinkimą
Lengvai rinkite mokėjimus kredito kortele, „PayPal”, banko pavedimu, grynaisiais pinigais ar bet kuriuo kitu mokėjimo būdu.
- Dokumentų stebėjimą
Stebėkite viską, kas susiję su dokumentais, kai jie keliauja per įvairius gamybos etapus. Įmonės ir gamintojai visuomet turės naujausią informaciją – nuo kiekvieno dokumento eigos stebėjimo iki informacijos apie tai, kas peržiūrėjo kiekvieną failą.
- Išplėstinę ataskaitą
Analizuokite veiklos rezultatus ir nustatykite tobulintinas vietas. Ataskaitos gali apimti šias sritis: geriausi produktai, geriausi klientai, geriausi užsakymai, geriausi puslapiai, geriausios šalys, geriausi prekių ženklai, geriausios kategorijos, geriausiai parduodami produktai, geriausi kanalai, geriausios dienos ir t. t.
- Mobiliąsias programas
Lengva prieiga prie duomenų iš bet kurios vietos. Naudodamos mobiliąsias programėles įmonės gali tikrinti pardavimų istoriją ir peržiūrėti klientų sąrašus, užsakyti naujus produktus, atnaujinti produktų katalogą, siųsti el. laiškus, kurti sąskaitas faktūras, priimti užsakymus ir t. t.